Effektiv innholdsproduksjon for sosiale medier

Hvorfor er det viktig med organisk rekkevidde i sosiale medier?

Ved å legge til rette for en god, stabil «hverdagskommunikasjon» i sosiale medier, en såkalt always on-strategi, vil man kunne få en større og bedre effekt av kampanjer.

Hva er godt innhold – og hvem har definisjonsmakten for dette?

24 990 kr
eks. mva.
Innholdsproduksjon i sosiale medier

Agenda

Dette bør du tenke gjennom før denne kursdagen

Hva er godt innhold, og for hvem?

Praktisk innholdsproduksjon

Skrive for nett og sosiale medier

Priser og påmelding

Denne modulen er en del av sertifiseringskurset Social Media Manager som har oppstart 21. mars 2024.

Dersom du kun ønsker å delta på strategimodulene (modul 1-3) velger du dette under påmelding. Vi tar forbehold om begrensede plasser.

Astrid Valen-Utvik

Fagansvarlig

Astrid Valen-Utvik

Strategisk rådgiver og eier av Valen-Utvik AS

Astrid er opptatt av bedrifters hverdagskommunikasjon, og ble i 2012 kåret til en av Norges mektigste kvinner innen media & kommunikasjon.

Hun er en tydelig stemme i miljøet rundt sosiale medier og holder workshops, foredrag og kurs i tillegg til innholdsarbeid for deres faste kunder. I 2017 ble hun kåret til Årets Sosiale Medier Personlighet på Social Media Days Oslo.